11 תשובות
לצייר, לעצב מחברות לבית ספר, לעצב יומן, להכין דברים לחדר
משמעותי?
מה יכול להיות ככ משמעותי בשלוש שעות?
אולי באמת תכיני עוגיות
או תתאמני
מה יכול להיות ככ משמעותי בשלוש שעות?
אולי באמת תכיני עוגיות
או תתאמני
אם בא לך לדבר אני אשמח גם להעביר את הזמן, מעבר לזה לראות ווינים ישנים או יוטיוברים משועממים וחולי נפש תמיד מעביר לי את הזמן.
שואל השאלה:
אוקיי חשבתי על להתאמן, אולי לתקן קומיקס שיצא קצת פשלה
הבעיה היא שאני צריכה לקנות דברים לשנה הבאה וכרגע זה לא אפשרי אז אין לי מה לקשט
אוקיי חשבתי על להתאמן, אולי לתקן קומיקס שיצא קצת פשלה
הבעיה היא שאני צריכה לקנות דברים לשנה הבאה וכרגע זה לא אפשרי אז אין לי מה לקשט
אנונימית
אין לך כמה מחברות ספייר משנה שעברה?
להתאמן זה מגניב, יש אפליקציות כמו "7 minuts" שעושות אימונים ממש כיפים דרך הפלאפון בחינם.
וולתקן קומיקס נשמע טוב אבל שימי לב שאת לא עייפה מדי כי אז זה יוצא פחות טוב ממה שרצית
וולתקן קומיקס נשמע טוב אבל שימי לב שאת לא עייפה מדי כי אז זה יוצא פחות טוב ממה שרצית
שואל השאלה:
יש לי אבל אין לי כוח לעבור על כל הדפים שאני צריכה לתלוש כדי לראות מה כדאי לשמור ומה לא.. ואני עולה לכיתה יא אז אני לא יודעת כמה באמת 'לקשט' את המחברות.. אני חייבת להיות מסודרת:/
יש לי אבל אין לי כוח לעבור על כל הדפים שאני צריכה לתלוש כדי לראות מה כדאי לשמור ומה לא.. ואני עולה לכיתה יא אז אני לא יודעת כמה באמת 'לקשט' את המחברות.. אני חייבת להיות מסודרת:/
אנונימית
שואל השאלה:
מחורי
ממש תודה! יש לי פלייליסט והכל
מחורי
ממש תודה! יש לי פלייליסט והכל
אנונימית
ראשית תנחומיי לקראת כיתה י"א.
אחת מהשנים היותר מתישות שעברתי.
שנית, תהיי יצירתית, אפשר ליצור מחברות בבית שישמשו אחלה סקצ בוק לשיעורים משעממים.
אחת מהשנים היותר מתישות שעברתי.
שנית, תהיי יצירתית, אפשר ליצור מחברות בבית שישמשו אחלה סקצ בוק לשיעורים משעממים.
שואל השאלה:
שיעורים משעממים? אמאלה אני מפחדת לא להקשיב זאת שנה אחת המלחיצות לפי מה שהבנתי
שיעורים משעממים? אמאלה אני מפחדת לא להקשיב זאת שנה אחת המלחיצות לפי מה שהבנתי
אנונימית
תקחי הכל בפרופורציות, תנהלי את הזמן שלך כמו שצריך, תמצאי חבר או חברה שאת יכולה להתרכז איתם וללמוד כמו שצריך ותשלבי עם הלימודים הנאה בכמות הנכונה והשנה הזאת תעבור לך מעולה.
זה בסך הכל בית ספר, תכווני גבוה ותשקיעי, זה לגמרי שווה את זה.
זה בסך הכל בית ספר, תכווני גבוה ותשקיעי, זה לגמרי שווה את זה.
באותו הנושא: