9 תשובות
יא הכי קשה.
יא רציני יותר
י' זה ממש ממש ממש קל.
FML
י כיתה ממש קלה
יא הכי קשה.
כיתה י' לא הייתה לי קשה, רק טיפה עמוסה כי יש הרבה עבודות ל30%. אבל אין בגרויות רציניות (אם את ב3 יחידות מתמטיקה תהיה לך יחידה אחת פנימית, אבל זה ממש כמו מבחן רגיל). בי"א זה רציני, עמוס ומלחיץ כי זו השנה שהבגרויות מתחילות.
שתי הכיתות רציניות ואת לא צריכה לזלזל באף אחת מהן. מבחינת עומס, בכיתה יא יותר עמוס.
יא זה הרציני
י"א זה מאוד קשה יש יותר עומס במבחנים במערכת שעות צריך יותר להשקיע זמן מכיתה י
אה וגם ממליץ לסיים את המעורבות
כיתה י זה חרטה לגמרי אין בגרויות זה רק הערכה חלופית שזה המורים נותנים כיתה יא מלא בגרויות שמן הסתם יותר קשה אבל זה גם שטויות בתאכלס