3 תשובות
גם אני עוברת פרידה עכשיו, את יכולה לשלוח לי הודעה שנחזק אחת את השנייה
זה קשה, אין מה לעשות הזמן יעשה את שלו,
אם את רוצה לדבר אני פה :)
תני לזמן לעשות את שלו