6 תשובות
שואל השאלה:
זה לא המון קלוריות ? כמה בערך?
זה לא המון קלוריות ? כמה בערך?
אנונימית
300-400 נראה לי
איזה ביצה מה הגודל?
איזה ביצה מה הגודל?
שואל השאלה:
גודל m
גודל m
אנונימית
זה לא המון אבל זה פשוט קצת מכל דבר מדברים שלא ממש משביעים אותך...
עדיף שתאכלי משהו משביע יותר בכמות גדולה יותר במקום סתם קצת מהרבה דברים.
עדיף שתאכלי משהו משביע יותר בכמות גדולה יותר במקום סתם קצת מהרבה דברים.
תאכלי ארוחת צהריים משביעה כמובן, ובערב משהו קליל.
אל תדאגי, זה לגמריי מספיק, העיקר שלא נשארת רעבה אחריי זה. וממליצה לך לשתות הרבה, זה עוזר לרדת במשקל.
באותו הנושא: