13 תשובות
כן
כן למה לא
כן,בתור אחד ששותה xl
ברור שכן
זה לא שזה לא בסדר אבל שתדע שזה ממש לא בריא יש בזה טונה של סוכר
כן למה לא
כן
אחי זה לא קשור לגדילה אם הייתה לך מחשבה כזאת
כן
אחותי בת 9 היא שותה כבר
זה לא טעים אקסל
בסדר גמור
כן
לעומת אלכוהול זה בסדר