18 תשובות
כאפה בישבן
אנונימית
טוב אז שנה שעבר שחקנו חמור באמצע כל הכיתה בהפסקה ושנגמר ילד מהכיתה שלי פשוט בא עליי ונתן לי כאפה של החיים כולם הסתכלו עליי רציתי כל כך לרוץ לבכות אבל הייתי חייבת להראות שלא כאב לי בכלל ...
שואל השאלה:
שלי ממש גרוע אני יספר לכם בתגובה החמישית שאני ירגיש נוח
אנונימית
למה לעזאזל הוא נתן לך כאפה ^? (ויקטוריה סיקרט)
אני באמת לא יודעת שחקנו כרגיל ...
יופי עכשיו אני בוכה
הי הי ! את צריכה להגן על עצמך, להגיד לאיזה מישהו כדי שיחטיף לו ואם את יכולה אז את היית צריכה להחזיר לו כאפה אני לא צוחקת
שואל השאלה:
ויקטוריה סיקרט מצטערת לשמוע תודה ששיתפת אל תבכי הוא סתם ילד דביל ומפונק בטח
אנונימית
זה היה כל כך מבייש באמת אני לא יודעת מה עשיתי לו ואני כל הזמן מנסה להזכר אבל פשוט לא עשיתי לו כלום והיינו ידידים ממש טובים
אז תשאלי אותו!
גם עם זה בסדר לשתף?...
השנה הוא אמר לחברה ממש טובה שלי שעם היא תפסיק להיות חברה שלי היא תיהיה הידידה הכי טובה שלו...
ואז הבנתי שמצאתי את החברת האמת שלי
ואו הוא ממש זין, אל תשאלי אותו אפילו שילך לתחת, הוא גם בכלל לא גבר אם הוא הרים יד על אישה כמו איזה טמבל. פעם הבאה שמשהו כזה קורה לך את נותנת כאפה בחזרה. אינמצב שירביצו לך ואת לא תעשי עם זה כלום, את יכולה לומר אפילט למבוגר
כן...
לא רציתי ליהיות מלשנית ועכשיו אני כבר מצטערת שלא עשיתי את זה..
ושחכתי להגיד שהוא נתן את הכפה הוא פשוט צחק עליי וכולם היו בשקט כזה..
העיקר שעכשיו את שונה
כן וגם בערך לפני חצי שנה הוא הפסיק להיות מגעיל אליי אבל אני עדיין כועסת אני לא יכולה לסלוח..
ברור, לגטימי! השנאה שלך תמשך כנראה עד שהוא יתנצל
כן תודה על העזרה אני ממש מעריכה את זה..❤
זה עוקץ קצת בלב כשאני שומעת על בנאדם שסובל מבריונות... בכיף אני תמיד פנויה
פעם אחת ילדה אחת ששנאה אותי משום מה (אני עד עכשיו לא יודעת למה) פשוט באה אליי מאחורה כשעמדתי בכיתה ופתאום משכה לי ברגל ונפלתי על הרצפה וקיבלתי מכה מהקצה של השולחן וכולם הסתכלו עליי וצחקו..
אנונימית