12 תשובות
ברור
אח שלי אוהב
אף פעם לא שמעתי שהיא איחלה דבר כזה למעריצים שלה, ובטוח בכל העולם יש לה גם בנים מעריצים
סליחה סליחה
אני יודעת שאני מגעילה וזה לא נכון
אבל אם אראה בן שאוהב את אריאנה אחשוב שהוא גיי
לא יודעת מה יש לי -_-
אני יודעת שאני מגעילה וזה לא נכון
אבל אם אראה בן שאוהב את אריאנה אחשוב שהוא גיי
לא יודעת מה יש לי -_-
אנונימית
זה בסדר^, אבל אני חושבת שזה לא בהכרח יקרה. יכול להיות שתכירי מישהו בעינייך הוא יראה מאוד גברי, ורק אחרי את תגלי שהוא אוהב את אריאנה
אני מכירה הרבה בנים שמעריצים אותה, זה לא מוזר.
ומאיפה שמעת שהיא איחלה מוות למעריצים שלה? זה לא קרה אף פעם...
ומאיפה שמעת שהיא איחלה מוות למעריצים שלה? זה לא קרה אף פעם...
שואל השאלה:
מפה
מפה
קישורים מצורפים:
אנונימי
היא לא איחלה מוות למעריצים שלה. היא נורא אוהבת את המעריצים שלה. איזה אחד שהיה איתה במעלית טען שזה מה שהיא אמרה אבל הוא רק רצה לעשות בלגן ורעש סביבה.
כן
ולא
ולא
ברור שכן, רק שתבין שגם אני אריאנטור בן ואני אריאנטור למעלה מ- 5 שנים כלומר מ- my everything era. אני מעריץ והרבה מהחברים שלי מודעים לזה וגם המשפחה שלי מודעת לזה וזה בסדר לחלוטין.
חבל שמכניסים לבנים לראש שהם לא יכולים להעריץ מישהי בגלל שככה החברה אומרת ובנים צריכים להיות "בנים" כביכול. אם תרצה תמיכה ועזרה תפנה אליי בנוגע לזה ואני יכול להבטיח לך שזה הדבר הכי בסדר ומדהים שקיים.
חבל שמכניסים לבנים לראש שהם לא יכולים להעריץ מישהי בגלל שככה החברה אומרת ובנים צריכים להיות "בנים" כביכול. אם תרצה תמיכה ועזרה תפנה אליי בנוגע לזה ואני יכול להבטיח לך שזה הדבר הכי בסדר ומדהים שקיים.
ובקשר למוות למעריצים, זה ממש לא נכון.
אריאנה אף פעם לא איחלה מוות למעריצים שלה וזה מחרפן אותי לחלוטין. היא תמיד דואגת לאריאנטורס ואוהבת אותנו כל כך אף אחד חוץ מהאריאנטורס לא מדמיין לעצמו עד כמה. היא תמיד אומרת בראיונות עד כמה שהיא אוהבת אותנו והיא תומכת בכולם ובאנשים שמעריצים אותה והיא בן אדם מדהים.
בקשר למוות כנראה בגלל הילדה הזו שנרצחה אז היא כתבה תגובה הומוריסטית בפוסט שחבר קרוב שלה העלה לאינסטגרם על זה שהיא לא יכולה לחכות שהוא ילבש את התחפושת של הילדה הזו בהלווין.
לאחר מכן ארי הבינה את הטעות שלה והתנצלה והודתה שזה היה לא בסדר לצחוק על זה, ולדעתי זו טעות לשפוט אותה בגלל זה מכיוון שנכון היא עשתה משהו לא בסדר בכלל אבל חוץ מזה היא גם בן אדם וגם היא טועה.
היא בן אדם מדהים והיא עשתה מעל ומעבר בשביל כולם, ומי שאריאנטור או אפילו סתם מעריץ/ מישהו שמכיר אותה קצת יודע עד כמה שהיא מדהימה ועד כמה היא עושה בשביל שהעולם הזה יהיה מקום טוב יותר.
אריאנה אף פעם לא איחלה מוות למעריצים שלה וזה מחרפן אותי לחלוטין. היא תמיד דואגת לאריאנטורס ואוהבת אותנו כל כך אף אחד חוץ מהאריאנטורס לא מדמיין לעצמו עד כמה. היא תמיד אומרת בראיונות עד כמה שהיא אוהבת אותנו והיא תומכת בכולם ובאנשים שמעריצים אותה והיא בן אדם מדהים.
בקשר למוות כנראה בגלל הילדה הזו שנרצחה אז היא כתבה תגובה הומוריסטית בפוסט שחבר קרוב שלה העלה לאינסטגרם על זה שהיא לא יכולה לחכות שהוא ילבש את התחפושת של הילדה הזו בהלווין.
לאחר מכן ארי הבינה את הטעות שלה והתנצלה והודתה שזה היה לא בסדר לצחוק על זה, ולדעתי זו טעות לשפוט אותה בגלל זה מכיוון שנכון היא עשתה משהו לא בסדר בכלל אבל חוץ מזה היא גם בן אדם וגם היא טועה.
היא בן אדם מדהים והיא עשתה מעל ומעבר בשביל כולם, ומי שאריאנטור או אפילו סתם מעריץ/ מישהו שמכיר אותה קצת יודע עד כמה שהיא מדהימה ועד כמה היא עושה בשביל שהעולם הזה יהיה מקום טוב יותר.
והמוות למעריצים במעלית היה ממש לא נכון,
זה שקר של אותו הבן אדם והתקשורת לוקחת את זה למקומות כל כך שקריים ומשפילים.
אל תאמינו לכל דבר שכותבים באינטרנט.
זה שקר של אותו הבן אדם והתקשורת לוקחת את זה למקומות כל כך שקריים ומשפילים.
אל תאמינו לכל דבר שכותבים באינטרנט.
באותו הנושא: