8 תשובות
אני ממש מקווה שאנשים לא יגידו פה ש950 קלוריות זה בסדר
ד"א, 6 מסטיקים ביום הורסים את השיניים
ד"א, 6 מסטיקים ביום הורסים את השיניים
שואל השאלה:
מאיזה בחינה לא בסדר?
מבחינה הרבה או קצת?
מאיזה בחינה לא בסדר?
מבחינה הרבה או קצת?
קצת
שואל השאלה:
אז כדאי לאכול עוד משהו?
אז כדאי לאכול עוד משהו?
תפסיקי לספור קלוריות
זאת לא הדרך
פשוט צריך לאכול נכון 3 ארוחות ביום, וארוחות ביניים קטנות כמו פרי או יוגורט.
ולהתאמן.
זאת לא הדרך
פשוט צריך לאכול נכון 3 ארוחות ביום, וארוחות ביניים קטנות כמו פרי או יוגורט.
ולהתאמן.
אנונימית
זה סבבה לגמרי
וכדאי לך לאכול פחות מסטיקים כי הם מעוררים תאבון וזה לא בריא הרבה
וכדאי לך לאכול פחות מסטיקים כי הם מעוררים תאבון וזה לא בריא הרבה
שואל השאלה:
למה אף אחד לא עונה:(
למה אף אחד לא עונה:(
עכשיו כבר מאוחר מידי, אבל לפעמים הבאות אני חושב שכדאי לאכול יותר קלוריות
חוץ מזה, עדיף לא לספור בכלל
חוץ מזה, עדיף לא לספור בכלל