4 תשובות
מורפיקס
quizlet
noenglish לא יודעת אם היא עדיין קיימת אבל יש לזה גם אתר
נטפליקס ויוטיוב
הדרך הכי טובה ללמוד אנגלית לדעתי זה ללמוד מסדרות וסרטים- הייתי גרועה באנגלית עם ציונים בריצפה ואז התחלתי לראות יוטיוב וסדרות באנגלית (עולה ליב' 5 יחל ויותר טובה באנגלית מהמורה שלי)
אני חושבת שאולי 5 אחוז מהאנגלית שאני יודעת למדתי בכיתה והשאר מהאינטרנט
הדרך הכי טובה ללמוד אנגלית לדעתי זה ללמוד מסדרות וסרטים- הייתי גרועה באנגלית עם ציונים בריצפה ואז התחלתי לראות יוטיוב וסדרות באנגלית (עולה ליב' 5 יחל ויותר טובה באנגלית מהמורה שלי)
אני חושבת שאולי 5 אחוז מהאנגלית שאני יודעת למדתי בכיתה והשאר מהאינטרנט