תשובה אחת
למה להכין קבב או המבורגר במיקרו? הרי לא מדובר בבישול ארוך ובכלל מדובר במאכל הדורש צליה או טיגון. את המיקרו השאירו רק לחימום - יותר בריא כך.
ממש
באותו הנושא: