התחברות
הרשמה
זה בסדר לארוחת צהריים בדיאטה?
שני שיפודי פרגיות לא גדולים, איטריות אורז (30 גרם) קישוא קטן, בצל קטן ממש ופטריות (הירקות במחבת עם רבע כפית שמן זית) + 2 כפות עגבניות מרוכזות
4 באוגוסט 2019, 15:47
ארוחת צהריים
ארוחות
2 תשובות
כן זה נהדר
א
אבגדהוזז
כן מצוין
נ
נסיכה ???
באותו הנושא:
תפוח אדמה מבושל עם קליפה וסלט בסדר לארוחת צהריים בדיאטה?
זה בסדר לארוחת צהריים..?(דיאטה)
זה בסדר לארוחת צהריים בדיאטה?
צלחת אורז לבן וחצי גזר זה בסדר לארוחת צהריים בדיאטה? כמה קלוריות זה בערך?
סלט ירקות גדול עם חתיכות חזה עוף בפנים זה בסדר לארוחת צהריים בזמן דיאטה?
אני בדיאטה, זה בסדר שלארוחת צהריים אני יאכל עוף אפונה עם תירס וסלט קצוץ (מלפפון ועגבנייה)?
אורז לבן זה משמין? 5 כפות גדולות אורז לבן עם תפוח אדמה וסלט זה בסדר לארוחת צהריים בדיאטה?
אני בדיאטה- זה יהיה בסדר שאני יאכל היום לארוחת צהריים + ערב צלחת קוסקוס עם חמין?
אכלתי בסדר ארוחת בוקר+צהריים?(בדיאטה)
אורז ואפונה זה בסדר לארוחת צהריים?(אני בדיאטה)
בדיאטה זה בסדר ארוחת בוקר כלום צהריים שתי כוסות אורז עם סלט ערב חביתה ושני לחם