12 תשובות
הרגשות שלי אלייךך
יפתיי
בישנות
אם היה רגש מיותר, הוא פשוט לא היה
כעס זו הדרך שלנו לתקוף חזר ולהגן על עצמנו
פחד הוא הידיעה שיש סכנה ובריחה
אהבה היא מציאת בן זוג או אדם היוכל לעזור לנו
שמחה היא תמריץ
גאווה היא קביעת טריטוריה
וכן הלאה
שנאה נחשב רגש?
אנונימית
קנאה(אם זה רגש)
אכזבה
כל הרגשות חשובים
אם לא מגזימים (?)(אין לי איך להגיד את זה במילה אחרת) עם רגש אחד. כיאילו למשל כעס זה לא מיוצר אבל אם יש בנאדם שמתעצבן מכל דבר קטנטן זה כבר לא טוב
או למשל גאווה, צריך להיות גאים אבל לא ברמה שזה הופך להשתחצנות
אבל אם קנאה זה רגש אז נראלי שקנאה
שואל השאלה:
כן,קנאה זה רגש
אין דבר כזה רגש מיותר. פשוט אנחנו צריכים לאזן כל רגש שנמצא בנו.
שום רגש