4 תשובות
אם לא נוח לך אז תשקרי
אנונימית
את בת 12 אל תתעסקי בזה
שואל השאלה:
בסדר
אבל לא יהיה כיף ככה לשקר שזה מתיחה?
לא..
זה לא כיף