4 תשובות
אתן צריכות לדבר על העיניין בינכן. תקבעו, אם היא תציע להיפגש-אל תסרבי. זאת הזדמנות מצויינת לשתף אותה בהרגשה שלך. תגידי לה שזה לא בסדר שמאז שיש לה חבר היא שוכחת את מי שהיה איתה בדרך, מי ש"מאחור".
אם את רואה שהעיניין ממשיך מבלי להתקדם, תוותרי, למרות הקושי. אל תחכי לה, תכירי אנשים חדשים. אל תתקעי בגללה.
תזרמי את איתה, כל עוד זה לא בא מהצד שלך. תדברי איתה על זה גם אם יוצא לכן. אם היא לא מעוניינת אל תנסי בכוח, פשוט תחפשי לך חֶברה חדשה וכשהיא נזכרת בך אל תתחילי עם כל המשחקים האלה; פשוט תראי אם מתאים לך או לא.
מצטערת להגיד לך היא די כלבה
תשחררי ממנה ותחזקי קשר עם חברות אחרות
שואל השאלה:
פחות זמן?
כבר חודש לא נפגשנו בגללו.
אנונימית