10 תשובות
אני אוהב אותן
הן ממש חביבות
אז לא רק את
אבל אני כן
איך הן דוגמניות גם?
אני בכללי לא סובלת המירוץ למיליון
שואל השאלה:
תה לא-הן דוגמניות זה המקצוע העיקרי שלהן
אני יודעת, בגלל זה שאלתי איך?
לפי דעתי פיי ממש מכוערת
הן לא שחצניות אני דווקא אוהבת אותן.. והן לא עפות על עצמן
גם אני לא מתה עליהן
הם הזוג שאני הכי פחות אוהבת
אולי קצת שחצניות אבל אני חושב שהן סבבה לגמרי אחרי הכל
אני ממש אוהבת אותן
אנונימית