6 תשובות
אז זה טבעי שתבכי
לא פדיחה זה בסדר וזה לגיטימי
בקטנה, זה קורה וזה טבעי
זה לא פאדיחה זה טיבעי שתיבכי
בטסט הראשון שלי הייתי עם דמעות מיד אחרי הטסט ובסוף שלו וניסיתי שלא ייראו ואז חזרתי הביתה ופשוט בכיתי
בטסט השני חזרתי הביתה וגם ממש בכיתי ואז גיליתי שעברתי
אבל זה לגיטימי
אני בכיתי בטסט הפנימי יותר פדיחה
אנונימית