4 תשובות
פשוט תתעלמי, השנה תחגגי יותר טוב.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לפצות על זה
בשנה הבאה כנראה שלא אחגוג בכלל כי אהיה בפנימיה
והיה שם לבד בלי חברים אז בכלל לא אעשה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי רק חברה אחת שהכרתי לצערי רק לפני 4 חודשים .. אבל היא מזלזלת בי אז זה לא משנה הכל חרא במילא
אנונימית
לפחות אירגנו לך משהו, לי בקושי אנשים אומרים מזל טוב.
אנונימית