4 תשובות
פשוט תתעלמי, השנה תחגגי יותר טוב.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לפצות על זה
בשנה הבאה כנראה שלא אחגוג בכלל כי אהיה בפנימיה
והיה שם לבד בלי חברים אז בכלל לא אעשה כלום
אני לא יכולה לפצות על זה
בשנה הבאה כנראה שלא אחגוג בכלל כי אהיה בפנימיה
והיה שם לבד בלי חברים אז בכלל לא אעשה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי רק חברה אחת שהכרתי לצערי רק לפני 4 חודשים .. אבל היא מזלזלת בי אז זה לא משנה הכל חרא במילא
יש לי רק חברה אחת שהכרתי לצערי רק לפני 4 חודשים .. אבל היא מזלזלת בי אז זה לא משנה הכל חרא במילא
אנונימית
לפחות אירגנו לך משהו, לי בקושי אנשים אומרים מזל טוב.
אנונימית
באותו הנושא: