12 תשובות
דיסנילנד
אנונימית
לונה פארק אין בסופרלנד כמעט כלום
לונהפארק
סופרלנד יותר כיף
*ממש לא כי אני מחויבת להגיד את זה כי אני עובדת שם* או שכן
לונה פארק
הרבה יותר כיף
לונה פארק
פעם הייתי מעדיפה סופרלנד אבל באמת שהכל כבר ישן שם ואין הרבה דברים חדשים אם בכלל
עדיף כבר לונה פארק
לונה
הם התחדשו שם בכמה מתקנים וגם בלי קשר אחר כך יש איפה להסתובב באזור כשמסיימים שם
יש שפע של מתקנים
לונה פארק זה קצת מיותר בוגר עם מתקנים יותר שווים
לונה פארק זה יותר לנוער כזה ויש יותר מתקנים מפחידים וזה אשכרה אקסטרים
בסופרלנד זה יותר למשפחה כזה יש אבובים ומתקנים לילדים ואת מפלי האימה . ובקיצור לא מתקנים מפחידים חוץ מהרכבת הרים
אם את וחברה שלך יותר בסגנון של משהו אקסטרים ומעניין אז ללונה פארק
לונה פארק
כיף שם רצח