6 תשובות
החדר שלך אמור להיות מחוץ לתחום.
תבקשי מהם לא להיכנס לך לחדר וזהו
תאמרי לה שלא יכנסו לחדר שלך
הם צריכים לראות תבית
ממה אתה מפחד..
ממה אתה מפחד..
שואל השאלה:
כי זה פרטי שלי ולא בא לי אוליי (?)
כי זה פרטי שלי ולא בא לי אוליי (?)
אנונימי
אם לא נוח לך שיראו לך את החדר שלך אז תסגור אותו
באותו הנושא: