5 תשובות
תאכלי
תאכלי ארוחת בוקר בריאה אם את רוצה לרדת במשקל. אל תדלגי על ארוחות זה סתם ממש לא בריא וחבל.
על תאכלי שבוע
יאיי קיבלתי פרח
תקשיבי הדבר הכי גרוע כשאת רוצה להרזות זה לא לאכול! אני לא מתכוונת לטווח הארוך אני מתכוונת נניח להגיד לעצמך "אז אני אפספס היופ ארוחה לא יקרה כלום". בואי אני אסביר לך למה זה לא טוב. כשאת נניח מפספסת אקורוחה הגוף שלך מבין שמדהו לא בסדר הוא מגיע אוטומטית למן התראה שאומרת "לא מגיע מזון לגוף". הדבר הראשון שהגוף יעשה זה ישמור את מעט המזון שנשאר מהארוחה הקודמת כדי שלא תתמוטטי. איך הוא עושה את סה? הוא מושך את השומנים (כן השומנים) מהארוחה הקודמת שלך ובמקום לגרום להם לצאת בצרכים שלך הוא גורם להם להשאר בגוף שלך. מה זה אומר שהשומנים נשארים בגוף שלך? את משמינה ועולה במשקל. לכן השאלה היא לא מתי לאכול השאלה היא מה לאכול. אם את רוצה להרזות מה שאת צריכה לחשוב עליו זה לאכול בריא ולא לאכול םחות. תקפידי על שלוש ארוחות מאוזנות ביום. רק ככה יהיה לך קל.