8 תשובות
גם לי לא באא
האמת שמיום ליום אני מתחילה לקבל את זה ולקבל בסדר גמור
שואל השאלה:
כן אבל אפשר להפגש איתם^
כן אבל אפשר להפגש איתם^
אנונימית
וואי גם אני כל כךך מפחדת! כיתה יא:/
זה כן מחשבה מבאסת כזאת של לחץ במשך שנה שלמה
אבל זה חוויה יותר מספקת מלעבוד ולישון כל היום
אבל זה חוויה יותר מספקת מלעבוד ולישון כל היום
אני רוצה שיגמר לא יודע למה
מסכימה כל כך ):
עובר בטיל
וממש לא כיף לי בבית ספר ):
עובר בטיל
וממש לא כיף לי בבית ספר ):
אני מפחד רצח כיתה יא
באותו הנושא: