10 תשובות
אם אין קשר דם זה בסדר
כן
אין משהו רע בזה.
שואל השאלה:
אז תאחלו לי בהצלחה
אנונימית
חח בהצלחה אהובה
בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
אני בשוקק גם אני דלוקה על האח החורג שלי חח אני דלוקה עליו למרות שהוא מעצבן וכלב בן כלבה חח ואני לא מבינה למה אני דלוקה עליו. כל עוד הוא לא באמת אח שליך ובכלל!! אבא שלו ואמא שלך לא בקשר אז..למה לא!!
שואל השאלה:
לולל אחותיי
אנונימית