10 תשובות
אם אין קשר דם זה בסדר
כן
אין משהו רע בזה.
שואל השאלה:
אז תאחלו לי בהצלחה
אז תאחלו לי בהצלחה
אנונימית
חח בהצלחה אהובה
בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
אני בשוקק גם אני דלוקה על האח החורג שלי חח אני דלוקה עליו למרות שהוא מעצבן וכלב בן כלבה חח ואני לא מבינה למה אני דלוקה עליו. כל עוד הוא לא באמת אח שליך ובכלל!! אבא שלו ואמא שלך לא בקשר אז..למה לא!!
שואל השאלה:
לולל אחותיי
לולל אחותיי
אנונימית
באותו הנושא: