4 תשובות
איזה חוסר מזל? זה אשמתך שאת לא בודקת תאריכים של הופעות
אנונימי
תחשבי על המד החיובי, לפחות את זכית להיות בניו יורק חחח יש הרבה אנשים שלא
עולם אכזר וגורל אירוני
חוסר מזל פשוט:)
אנונימי