8 תשובות
גם אני שונאת שקורם לי ככה!
כע גם אני לא אוהבת..
כן זה מרגיש לי מזלזל. כאילו מי שאומר את זה בן אדם חם אבל בגלל שהוא אומר את זה לכולם אז זה סתם מעצבן...
אני ממש שונאת שקוראים לי ככה
שואל השאלה:
זה נשמע ממש פרחי בשבילי
זה נשמע ממש פרחי בשבילי
אנונימית
כן זה כזה שלוכי!
חח גם אני
אני גם לא אוהבת
באותו הנושא: