התחברות הרשמה

סבתא שלי וסבתא שלו אחיות מאיזה דרגה אני והוא בני דודים?

7 באוגוסט 2019, 15:59
משפחה    
2 תשובות
אני אוכלת פה תסביך של החיים
B
Beautiful girlll
בני דודים מדרגה שנייה.
ח
חרציתוש
באותו הנושא:
סבתא שלי וסבתא שלו אחיות אז אני יכול להחשיב אותו זר ?
הסבתות שלי ושלה אחיות אני והיא משפחה קרובה ?
סבתא שלי וסבתא שלו אחיות אז יש לי ולו קשר דם קרוב?
אם הסבתות שלנו היו אחיות אז היינו משפחה קרובה?
אם סבתא רבתא שלי וסבתא רבתא שלכם היו אחיות אז היה לנו קשר דם ?
סבתא שלי וסבתא שלה אחיות אני יכול להחשיב אותו לא משפחה שלי ?
אם הסבתות שלי ושלו היו אחיות אז לי ולא היה קשר דם טיפה?
אם סבתא שלי וסבתא שלו אחיות. זה אומר שאנחנו משפחה קרובה או רחוקה?
אם לסבתא מצד אבא שלי יש אחות, והאחות היא דודה של אבא, אז מה היא בשבילי?
אם הסבתות שלנו היו אחיות אז היה לנו קשר דם?
אם הסבתות שלנו היו אחיות היינו משפחה קרובה?