התחברות
הרשמה
בנים אם הייתם רואים אותי בוכה למרות שאתם לא מכירים אותי או מישהי אחרת בוכה בגלל בנים אחרים הייתם מדברים איתה או איתי?
8 באוגוסט 2019, 01:12
בכי
הודעות
תשובה אחת
ברור הייתי מחבק אותך ומנסה לעזור לך
F
Full גז
באותו הנושא:
מה הייתם עושים אם הייתם רואים ילדה לבד בים (בנים ובנות)?
מה הייתם עושים אם הייתם רואים מישו בוכה באמצע האוטובוס לבד?
בנים/בנות אם הייתם רואים את חבר/ה שלכם בים עם ידיד/ה, מה הייתם עושים?
בנים,אם הייתם רואים את האקסית שלכם בוכה
אם הייתם רואים את מי שאתם עושים עליו חרם בוכה הייתם עוזרים לו?
בנים אם הייתם רואים ילדה מהכיתה שלכם עצובה או בוכה מה הייתם עושים?
בנים, אם הייתם רואים מישהי שאתם מחבבים בוכה מה הייתם עושים?
בנים,מה הייתם עושים אם הייתם רואים מישהו מקלל את חברה שלכם?
בנים, אם ידידה שלכן הייתה בוכה/עצובה לידכם הייתם באים לחבק אותה?
בנים כשאתם רואים מישהי שאתם בקטע שלה והיא בוכה זה עושה לכם משהו?
בנים אם תראו ילדה בוכה בכיתה שאתם יחסית מדברים איתה , הייתם מחבקים אותה?