6 תשובות
בבוקר זה הכי כיף
בבוקר הכי כיף - אין אנשים , נעים בחוץ
תחכי עוד קצת זה עוד מעט
תצאי אחר הצהריים
בבוקר
תחכי ל5 ורבע בבוקר זה עוד מעט
אז תצאי לריצה בשבע בערב