התחברות הרשמה

מה התרגום ל"נורא דליבא"? (זה בארמית נראה לי)

8 באוגוסט 2019, 06:11
ארמיתיגאל עמירנורא דליבאפוליטיקקהמפלגות    
2 תשובות
נורא דליבא זה לתקוף ומתכוונים לאזור 51
P
Pepega
אור הלב או משהו כזה
מ
מייק גו קול
באותו הנושא:
מה דעתכם לפתוח סטיפס בארמית?
לימוד ארמית - שלום חברֵ'ה! מי יודע היכן ניתן ללמוד ארמית? תודה.
מה זה רבא בארמית שאלה ללומדי גמרא
בשיר "מי גנה" בארמית למה יש מילים גם גם בעברית?
מי יודע פה ארמית?
למה הגמרא כתובה בארמית ולא בעברית?
ארמית - מה פרוש המילה "מניה וביה"?
משהי ארמית יכולה להסביר לי מה זה הrun הזה שיצא לביטיאס?
מביני רוסית (נראה לי שזה רוסית), זה באמת התרגום הנכון?
מזה תניא כוותיה בארמית?
איך אומרים בארמית " שנה טובה ".