3 תשובות
כן זה אחלה.
4 בורקסים זה המון , תאכלי משהו אחר במקום או לפחות 2 בורקסים
בצהריים זה בסדר
ערב קוסקוס לא כדאי כי זה מאכל כבד, במקום זה תאכלי לחם קל עם טונה, גבינה 5% ,זיתים , תירס
האמת שזה נשמע ממש סבבה