3 תשובות
הייתי שם וזה מקום מהמם מלא בריכות וחופים כיף שם
שואל השאלה:
אמא סגרה בסוכות. ואני מה זה לא אוהבת בריכות ים וכאלה. איך לדעתך באוקטובר שם?
אנונימית
הייתי כשהייתי ממש קטנה אז אני לא הכי זוכרת אבל אני זוכרת שהיה ממש כיף והיה אחלה מלון