24 תשובות
אהא
לא
תודה לאל
ואתה בן אדם טוב❤
תודה לאל
ואתה בן אדם טוב❤
אני בדיכאון תמידי ואף אחד לא יכול לעזור לי
אבל תודה זה חמוד מצדך❤
אבל תודה זה חמוד מצדך❤
אני לא, אבל זה ממש נחמד מצידך
בהצלחה עם זה :]
בהצלחה עם זה :]
האמת שאני בסדר
לא
אובחנתי בדיכאון קליני ויצאתי ממנו, אבל אני חוששת שאני חוזרת לזה שוב לצערי-אבל בלי אבחון לא אגדיר את עצמי כמישהי מדוכאת. אולי מדוכדכת.
ואין לך שום דרך לעזור לי, אבל נחמד מצדך.
ואין לך שום דרך לעזור לי, אבל נחמד מצדך.
אני מאובחנת עם דכאון
ואם כדורים לא עזרו
אני די בטוחה שגם שיחה איתך לא תעזור
אבל יש לך לב טוב
ואם כדורים לא עזרו
אני די בטוחה שגם שיחה איתך לא תעזור
אבל יש לך לב טוב
אני כן בדכאון לצערי מתביישת לעשות מהשתמש האמיתי
אנונימית
צריך עוד אנשים כמוך בעולם
שואל השאלה:
אנונימית באמת שאין לך מה להתבייש אם תרצי עזרה באמת שאני אעזור לך עד הסוף לא משנה מה
אנונימית באמת שאין לך מה להתבייש אם תרצי עזרה באמת שאני אעזור לך עד הסוף לא משנה מה
אנונימי
האמת שיש לך לב טוב אין לי כל כך עם מי לדבר כל אחד לא מבין אותי זה קשה
אנונימית
ואוו חייבים אחת כמוך בסטיפס
שואל השאלה:
אני רוצה לדבר איתך בבקשה.
אני רוצה לדבר איתך בבקשה.
אנונימי
עם מי
איתי?
אנונימית
תצא מאנונימי ואולי יכתבו לך
שואל השאלה:
כן עם האנונימית :) וגם שיחה איתך michallol33 לא יזיק
כן עם האנונימית :) וגם שיחה איתך michallol33 לא יזיק
אנונימי
שואל השאלה:
כבר אי אפשר חחח:/
כבר אי אפשר חחח:/
אנונימי
אז תעשה שאלה חדשה
אני לא מצליחה לאזור אומץ שכולם ידעו שאני בדכאון
אנונימית
אנונימית אם את מרגישה צורך לדבר עם מישהו אני פה תרגישי חופשי לכתוב לי
תודה רבה זה ממש חסר לי קצת תמיכה אני אפנה מתי שאני ירגיש שאני מוכנה
אנונימית
סבבה, מתי שבא לך תזכרי שאני פה
באותו הנושא: