5 תשובות
שואל השאלה:
כן.. אלו דברים שיהיה קשה לעשות אבל תודה. :)
כן.. אלו דברים שיהיה קשה לעשות אבל תודה. :)
אנונימית
להזמין מלא חברים , ולעשות מסיבה של החיים .
עם אין הרבה חברים , אז להזמין הכי קרובים ולצאת למסעדה\קולנוע \מועדון אולי וכו'.
עם אין הרבה חברים , אז להזמין הכי קרובים ולצאת למסעדה\קולנוע \מועדון אולי וכו'.
להיות עם האנשים שאת הכי אוהבת .. שכיף לך להיות איתם .. זה כבר יעשה לך את היום
בעיקרון לא לפתח ציפיות
לצאת ולבלות עם אנשים שאת אוהבתת
האפי יום הולדת
האפי יום הולדת
באותו הנושא: