8 תשובות
שלישי , לא יודעת , פשוט אוהבת
שישי, מלא אוכל טעים.
יאמי (אני רעבה)
יאמי (אני רעבה)
שבת, חופש
רק חסר שתהיה תחבורה ציבורית בשבת ואז זה יהיה יום מושלם
רק חסר שתהיה תחבורה ציבורית בשבת ואז זה יהיה יום מושלם
רביעי
אמצע השבוע. לא בהתחלה, לא בסוף
אמצע השבוע. לא בהתחלה, לא בסוף
שישי
יום שלישי כי אני לא עושה בו כלום והוא באמצע השבוע.
שישי , בבוקר קצת מעצבן כי אני עובדת, אבל אחכ זה לחזור לבית לאכול אוכל טעים שאמא הכינה לשבת , להתקלח לנוח ואז נכנסת שבת וזה הכי כיף, הולכים לבית כנסת כולם יחד צחוקים וזה , ואז אוכלים כולם יחד אוכל טעיםם ואז יוצאים לטייל ברגל כולם יושבים צוחקים וסופסוףף כולם יחד מדברים וצוחקים בלי הפלאפונים האלה
שלישי , אמצע שבוע , ואני כדורסלנית מקצוענית אז זה יום של אימון בקבוצה שלי .
חמישי כי זה יום משחק וסוף שבוע .
שישי כי זה יום משפחתי אצלי , ואני עובדת שישי ושבת בבוקר וזה עם חברות טובות שלי.
חמישי כי זה יום משחק וסוף שבוע .
שישי כי זה יום משפחתי אצלי , ואני עובדת שישי ושבת בבוקר וזה עם חברות טובות שלי.
באותו הנושא: