3 תשובות
כן אבל זאת תחושה לא נעימה שמי שאתה אוהב הולך לכיוון אחר
זה רגש
אי אפשר לשלוט
הוא צריך אותי
זה מתסכל שאת אוהבת מישהו והוא עם מישהי אחרת.זו תחושה באסה