2 תשובות
אתה מרגיש שאתה רוצה לבלות איתה יותר זמן לבד? אתה מרגיש אליה משהו שאתה לא מרגיש לידידות/ידידים אחרים שלך? אם כן כנראה יש לך רגשות אליה. יכול להיות שאתה מפחד בגלל שזו פעם ראשונה, קח את הדברים לאט והיחסים בינכם והרגשות שלך יתבהרו לך בהמשך.
שואל השאלה:
כן ולא, כי כן אני מדמיין סיטואציות שלנו ביחד יושבים ומדברים ואני כן מרגיש במקום נוח שאנחנו מתכתבים אבל אני לא מצליח עדיין להבין אם זה בא מסקרנות או שזה באמת זה, וכן אני מאמין שאני אקח את זה לאט
בכל מקרה תודה על העצה
כן ולא, כי כן אני מדמיין סיטואציות שלנו ביחד יושבים ומדברים ואני כן מרגיש במקום נוח שאנחנו מתכתבים אבל אני לא מצליח עדיין להבין אם זה בא מסקרנות או שזה באמת זה, וכן אני מאמין שאני אקח את זה לאט
בכל מקרה תודה על העצה
אנונימי
באותו הנושא: