9 תשובות
אם צוקו היה רוצח את אוזאי באותו הפרק הלכה חצי סדרה.
מה גם האימונים של אנג היו לחינם, ניתן אפילו לראות בפרק האחרון כמה האימונים שלו השתלמו בסופו של דבר.
גם אצל צוקו ניתן לראות אותו דבר, כל הזמן שהוא היה בחברת דוד אירו והתאמן עם אנג השתלם בקרב נגד אזולה עם קטרה.
(למרות שבסוף קטרה היא זו שתפסה אותה)
מה גם האימונים של אנג היו לחינם, ניתן אפילו לראות בפרק האחרון כמה האימונים שלו השתלמו בסופו של דבר.
גם אצל צוקו ניתן לראות אותו דבר, כל הזמן שהוא היה בחברת דוד אירו והתאמן עם אנג השתלם בקרב נגד אזולה עם קטרה.
(למרות שבסוף קטרה היא זו שתפסה אותה)
אחחח איך אני גאה בצוקו, אם אוזאי היה מת אני מאמין שצוקו היה שליט האש החדש ומגרש את אזולה ומנסה לעשות שלום כי הוא עבר לצד הטוב
שואל השאלה:
דוד אירו בעליי
דוד אירו בעליי
אנונימי
מה קורה?
צוקוו
אירוו אהוביי
צוקו יא גבר למה באמת לא הרגת אז את אוזאי?
וואלה לא יודע אחי אני חושב שהבנתי באותו הרגע שזה לא הזמן המתאים ושזאת משימה של האווטאר
נו טוב העיקר שהכל הסתדר בסוף