10 תשובות
בארוחת צהריים אם את בדיאטה אז כן בכל השאר סבבה
לא בכלל לא. יש לך רק מנה אחת של פחמימה..
שואל השאלה:
אז להוריד את הפחמימות של הצהרים?
אז להוריד את הפחמימות של הצהרים?
אנונימית
דיאטת הרזיה או דיאטת השמנה?
לא פחמימה זה חשוב.. עדיף לצרוך לפחות מנה אחת ביום של פחמימה זה חשוב לאנרגיה.. כן לאכול פחמימה בארוחת צהריים פשוט לא את כולן לבחור אחר נגיד קציצות ואורז או עוף ואורז או עוף תפוח אדמה כאילו שילוב של בשר פחמימה..
היא עשתה סלשים היא לא אוכלת את כל מה שרשום שם לארוחת צהריים .
את צריכה פחמימה
~יעל~ היא עשתה או זה או זה כל צהריים פחמימה אחרת היא לא אוכלת הכל ביחד
~יעל~ היא עשתה או זה או זה כל צהריים פחמימה אחרת היא לא אוכלת הכל ביחד
בול בריא!! כל הכבוד
כן אבל צריך לאכול בדיאטה פחמימות מורכבות ופתיתים ממה שאני יודעת זה לא
למה יש קוק בתמונה?