13 תשובות
שואל השאלה:
ברמת גן, שמעתי יהיה שווה, ובכל זאת פסטיבל, לעשות קצת משהו עם החיים.
תחפשי פסטיבל קורונה, זה בינלאומי
ברמת גן, שמעתי יהיה שווה, ובכל זאת פסטיבל, לעשות קצת משהו עם החיים.
תחפשי פסטיבל קורונה, זה בינלאומי
אנונימית
אני בא! לא ידעתי שיש תאריך
איפה זה ?
לא שמעתי על זה אולי אני אלך
לא שמעתי על זה אולי אני אלך
אני וכן
לא.
שואל השאלה:
28.9
28.9
אנונימית
זה 18+ :/
אבל ראיתי את המחיר וזה ממש יקר
זה מ18 פלוס אז כן אתה יכול ללכת
שואל השאלה:
מה כבר המחיר?
מה כבר המחיר?
אנונימית
אני בן 21 וחשבתי ללכת לדם אבל לא יודע עם כדאי חח
שואל השאלה:
18 ו21 זה סיים שיט אתה בטווח הגילאים..
18 ו21 זה סיים שיט אתה בטווח הגילאים..
אנונימית
אני בן 21 חח אני בסדר מבחינת גיל חח?
באותו הנושא: