6 תשובות
הגזרה הנמוכה היא בעצם של המדי בנות, והמדי בנים הם בגזרה הגבוהה.
אם את מקבלת מדי בנות את יכולה לבקש כמה מידות מעל ואחר כך להצר.
אם את מקבלת מדי בנות את יכולה לבקש כמה מידות מעל ואחר כך להצר.
שואל השאלה:
אבל יש מידות במדי בנות שהן גזרה גבוהה. אני יודעת ש36 כי חברה שלי לקחה, השאלה אם יש עוד מידות בגזרה גבוהה?
אבל יש מידות במדי בנות שהן גזרה גבוהה. אני יודעת ש36 כי חברה שלי לקחה, השאלה אם יש עוד מידות בגזרה גבוהה?
אנונימית
זה לא ממש עובד ככה. זה לא לפי מידות אלא לפי ייצור וגזרה. יש מדים שייצרו אותם בתקופה מסוימת והם בגזרה קצת שונה. אני יודעת מאצלי בבסיס שכמה מהבנות פנו למי שמביא אלינו ליחידה מדים וביקשו ממנו במיוחד שיחפש להן במרכזי ציוד את המדים הספציפיים שהם בגזרה גבוהה יותר.
אין דרך לדעת מה יביאו לך בבקו"ם במידה ותקבלי מדי בנות. תמדדי ואם את רואה שהמידה שלך לא יושבת כמו שצריך תקחי כמה מידות מעל
אין דרך לדעת מה יביאו לך בבקו"ם במידה ותקבלי מדי בנות. תמדדי ואם את רואה שהמידה שלך לא יושבת כמו שצריך תקחי כמה מידות מעל
שואל השאלה:
תודה רבה נקווה לטוב
תודה רבה נקווה לטוב
אנונימית
36 ו46 בגדול, אבל יש גם במידות האלה מדים בגזרה נמוכה לפי מה שהבנתי (אני אישית בחור)
לפי מה שאני יודעת 46 זאת הגזרה הגבוהה שבנות תמיד לוקחות. אני לקחתי 2 מכנסיים במידה שלי (38) ואחד במידה 46 והצרתי אותו ורק הוא יושב עליי ממש יפה כי הוא בגיזרה גבוהה
אנונימית
באותו הנושא: