5 תשובות
אחרי שמבינים שלאף אחד לא אכפת.
אחרי עשרים נראלי חחח
אחרי עשרים לדעתי
כשרוצים להרגיש יותר צעירים. כשאתה קטן אתה תרצה להתבגר וכשגדלים מתחרטים על החשק המוזר הזה.
כבר בגיל 12 הפסקתי...
כל אחד והזמן שלו.
כל אחד והזמן שלו.
באותו הנושא: