7 תשובות
זה יהיה ממש יפה!
כן
משפט נחמד
משפט נחמד
שואל השאלה:
אם יש לכם עוד משפטים יפים אתם מוזמנים לרשום !!
אם יש לכם עוד משפטים יפים אתם מוזמנים לרשום !!
אנונימית
לדעתי זה לא מכבד בכלל לצלם את הכותל ולהעלות לסטורי... אבל תעשי מה שבאלך
שואל השאלה:
למה לא מכבד ? אני דתייה אני לא אעשה משהו שלא מכבד
למה לא מכבד ? אני דתייה אני לא אעשה משהו שלא מכבד
אנונימית
שואל השאלה:
ואם כבר ההפך נשמה , זה קידוש השם
ואם כבר ההפך נשמה , זה קידוש השם
אנונימית
באותו הנושא: