7 תשובות
זה יהיה ממש יפה!
כן
משפט נחמד
שואל השאלה:
אם יש לכם עוד משפטים יפים אתם מוזמנים לרשום !!
אנונימית
לדעתי זה לא מכבד בכלל לצלם את הכותל ולהעלות לסטורי... אבל תעשי מה שבאלך
שואל השאלה:
למה לא מכבד ? אני דתייה אני לא אעשה משהו שלא מכבד
אנונימית
שואל השאלה:
ואם כבר ההפך נשמה , זה קידוש השם
אנונימית