7 תשובות
אולי תנסי לדבר איתה , או שתנסי להבין בעצמך מה שורש הבעיה ולנסות לפתור אותה :)
את יכולה לשים את האצבע ולהגיד מה מפריע לך בה? אם כן, תשתפי אותה,תנסי לבדוק מה לא הולך. אם זה לא עובד, שחררי אותה ואת עצמך מחברות צבועה.
לעשות חושבים עם עצמך מה את באמת רוצה בישבילך ובשביל השקט הנפשי שלך, אם את לא מתחברת אליה ואל ההתנהגות שלה. תתרחקי זה יעזור לך
תני לה כאפה כנראה נפל לה בורג
אנונימי
חחח פאק למה אני מבינה אותך יותר מידי
הייתה לי חברה הכי טובה פעם שהיינו חברות ממש טובות והרבה ביחד אבל היא פשוט הביאה לי עצבים בהרבה קטעים שאמרתי שאין לי כוח ומה אני עושה איתה
הייתה לי חברה הכי טובה פעם שהיינו חברות ממש טובות והרבה ביחד אבל היא פשוט הביאה לי עצבים בהרבה קטעים שאמרתי שאין לי כוח ומה אני עושה איתה
אנונימית
תנסי לדבר איתה
אני ממש מזדהה, יש לי חברה מאוד טובה שאני אוהבת אותה אבל אנחנו לא יכולות להיות 24 שעות ביחד כי משעמם לנו והיא מתנשאת עליי לפעמים
באותו הנושא: