4 תשובות
יש מלא זמרים אתיופים ששרים בסגנון הזה ממש ממליצה
שואל השאלה:
איזה? אפשר שמות או שירים?
איזה? אפשר שמות או שירים?
תכתבי ביוטיוב אופק אדנק יש לו מלא שירים בסגנון כזה(אגב שירים יפים רצח) ויש לך גם את צגאי בוי.
בואי בובה, בם בם וכאלה
באותו הנושא: