4 תשובות
יש מלא זמרים אתיופים ששרים בסגנון הזה ממש ממליצה
שואל השאלה:
איזה? אפשר שמות או שירים?
תכתבי ביוטיוב אופק אדנק יש לו מלא שירים בסגנון כזה(אגב שירים יפים רצח) ויש לך גם את צגאי בוי.
בואי בובה, בם בם וכאלה