3 תשובות
תקבעי איתם שיחה קצרה בערב כשלא יהיו עסוקים תציבי להם עובדות שזה מה שאת לא אוהבת ושיש לך את הזכות לעשות מה שאת אוהבת לעשות, כי אם את לא אוהבת לעשות משהו את לא תעשי אותו עם חשק ומוטיבציה ואז סתם את מבזבזת את הזמן שלך על הכלום
תסבירי להם את זה ככה בערך

נ.ב
את יכולה לנסות להיעזר בסבתא, אם סבתא מבינה את מצבך אולי היא תוכל לעזור לך עם השיחה עם ההורים כי ברוב הפעמים אמא משפיעה על ילדיה במקרה שלך אמא/אבא

ובנוסף תראי להם תחושת התנגדות ואז הם אולי יבינו שאת לא מוותרת על זה הדברים שאת רוצה לעשות ושאת ילדה רצינית ואחראית והם יניחו לך
הם רוצים לטובתך אבל בסופו של דבר את מחליטה ולא הם תעשי מה שטוב לך ואל תשאלי אותם.. את מחליטה לאיפה לתרום ואם יש בעיה תגיגי לבית ספר שיגברו עם ההורים שלך
אל תלכי להתנדב אם את לא רוצה, מעבר לזה שאת לא תעברי את הקורס בלי להשקיע. אז מדובר פה על חיי אדם וזה לא משהו לשחק איתו.