התחברות
הרשמה
אם אני ישתה בערך כוס חדפ של לידר קפה 11% אלכוהול אני ישתכר?
11 באוגוסט 2019, 20:09
שתייה
קפה
תשובה אחת
סביר להניח שלא
What the hell?!
באותו הנושא:
אם הילד שלכם בעתיד ישתה אלכוהול מה תעשו ?
לישתות אלכוהול כול יום לא יגרום לנזק (אמרו לי)
דחוף שתיתי בערך חצי כוס חד פעמית של שמפניה 11% אני ישתה או אתפוס ראש?
אני לא רוצה שאבא שלי ישתה אלכוהול
מי יותר חתיך עברי\לידר\הראל\סקעת
אם מישהו שותה בקבוק יין שלם לבד הוא ישתכר?(כמו באלכוהול)
אני בת 14 אם אני ישתה בקבוק בריזר 4% אלכוהול מה יקרה לי? וכמה אפשר לשתות כדי שלא יקרה לי כלום?
אם אני ישתה קצת אלכוהול אני יהיה ערנית מחר? אני לא מתכוונת לישון
כמה אלכוהול צריך לישתות כדי להיות אלכוהליסט
אם אני ישתה כוס אלכוהול על בטן ריקה תיכאב לי הבטן?
אלכוהול וכולסטרול גבוה - האם מי שיש לו כולסטרול גבוה, מומלץ שלא ישתה אלכוהול? אם כן מדוע?