4 תשובות
חח אני קוראת אותו , הוא ממש טוב :)
יואוו את המלכה שכותבת אותו!!
אני מאוהבת בסיפור הזה!
שואל השאלה:
תודה רבהה! זה כל כך מחמיא ומשמח אותי3>
אנונימית
שואל השאלה:
הוו טנקיו:)
אנונימית