7 תשובות
אנונימית
יש לי טיפים שכתבתי כאן להמון בנות בהודעה סופר ארוכה, אשמח לעזור!(:
שואל השאלה:
תוכלי לשלוח לי אותה ??
תוכלי לשלוח לי אותה ??
אנונימית
כן אבל את אנונימית, מוזמנת לשלוח!
גם ךי מחרר
שמעי, זה יום קל בסך הכל, אבל אני מבינה את החרדה מהלא נודע. אבל תאמיני לי שזה שטויות. יש שתי תחנות הרצאה. אחת מהן נותנים לך רשימה של דברים להציג, בין אם זה תרגילי ספורט, שפה, ציור. פשוט להעביר וללמד משהו. ואין סיבה להתבייש זה קבוצות קטנות בחדר, כולן בנות באותו מצב ולרוב הבנות נחמדות.
הרצאה שנייה יתנו לך טקסט על משהו שתצטרכי לקרוא מהר וממה שהבנת וזכרת מהטקסט, לספר במילים שלך
הרצאה שנייה יתנו לך טקסט על משהו שתצטרכי לקרוא מהר וממה שהבנת וזכרת מהטקסט, לספר במילים שלך
שואל השאלה:
יש לי מחר בחיפה!!
ותודה לתגובה האחרונה 3>
יש לי מחר בחיפה!!
ותודה לתגובה האחרונה 3>
אנונימית
באותו הנושא: