2 תשובות
יש אגרת טסט (138 שקלים)
ויש העמדת הרכב לטסט שזה למורה (229 שקלים)
אני אישית שילמתי לו שבוע אחרי, סגרתי איתו את כל מה שהייתי חייב לו
ויש העמדת הרכב לטסט שזה למורה (229 שקלים)
אני אישית שילמתי לו שבוע אחרי, סגרתי איתו את כל מה שהייתי חייב לו
שילמתי רק את האגרה וזהו.. לא שילמתי באותו הרגע על עוד משהו גם לא על העמדת הרכב לטסט.
באותו הנושא: