התחברות
הרשמה
במה התלמידים בפורום בגרויות בfxp שונים מהתלמידים בסטיפס? -
קישור מצורף
12 באוגוסט 2019, 21:42
פורומים
תלמידים
3 תשובות
ב-fxp הם יותר מחוננים.
ת
ת ר נ ג ו ל ת
של סטיפס יותר איכותיים
Z
ZOMBIET
חנונים מתים או חנונים חיים
ע
עמוד המעריצים של אהובתי!!
באותו הנושא:
יש פה מישהו שמשתמש בfxp וראה את כל מה שקרה בפורום "דיבורים"?
בfxp כולם גאונים או משהו? כל פורום ציונים של בגרויות אני רואה כולם 5 יחידות בהכל,מקצועות מדעיים ובסביבות 95-100 בהכל.
אתם חושבים שהאנשים בפורום בגרויות בfxp הם חננות? אם כן למה?
אם מישהו כותב בfxp בפורום בגרויות שאין לו בגרות מלאה איך ייתיחסו אליו שם באשכול כנראה?
מה הסיכויים שמישהי שעושה 3 יחל במתמטיקה תכנס לפורום בגרויות בfxp ותקבל הערות פוגעניות?
רק אני חושבת שצריך להוסיף לסטיפס פורום שאפשר לפרסם בו דברים ולהספים כמו דיבורים בfxp וזהו?
איפה יש יותר אנשים עם הפרעת חרדה בסטיפס או בפורום בגרויות בfxp?
למה אין פורומים בסטיפס כמו בFXP?
למנהלים בfxp יש גישה חופשית לפורום היכל התהילה?
גם בחו''ל התלמידים עושים מבחני בגרות?
שיש בגרות במתמטיקה/אנגלית יכולים לשים בכיתה אחת תלמיד של 5 יח"ל ותלמיד של 3 יח"ל?