תשובה אחת
זה בעיה של המון אנשים (גם שלי, לצערי) שגם כשיש להם משהו מדהים בידיים הם עדיין חושבים שהם יכולים להשיג יותר טוב מזה.
לשאלתך, אני ממש ממליצה לך לא לפלרטט עם כמה במקביל. מעבר לזה שאת נוטעת בכמה בנים ציפיות, ואת עלולה לפגוע בהם, את גם פוגעת בעצמך כי זה יגרום לך בעתיד כשתהיי במשבר בזוגיות לוותר בקלות על הקשר כי יש לך כביכול עוד כמה אופציות זמינות. ברגע שתביני שזה לטובתך ולטובת כולם, אני חושבת שיהיה לך הרבה יותר קל להפסיק עם זה.
אם בא לך להתייעץ עוד בפרטי אז בכיף. בהצלחה :)
לשאלתך, אני ממש ממליצה לך לא לפלרטט עם כמה במקביל. מעבר לזה שאת נוטעת בכמה בנים ציפיות, ואת עלולה לפגוע בהם, את גם פוגעת בעצמך כי זה יגרום לך בעתיד כשתהיי במשבר בזוגיות לוותר בקלות על הקשר כי יש לך כביכול עוד כמה אופציות זמינות. ברגע שתביני שזה לטובתך ולטובת כולם, אני חושבת שיהיה לך הרבה יותר קל להפסיק עם זה.
אם בא לך להתייעץ עוד בפרטי אז בכיף. בהצלחה :)
באותו הנושא: